۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم
دکترت کیه زابل

برای چند هفتگی گرفتی عزیزم

چجوری نامه سزارین گرفتی؟
دلیلش چی بود؟
منم میخام سزارین بشم چیکار کنم

برای کی گرفتی بعد دکتر چند هفته سزارینت میکنه؟

مبارکههههه

مبارکههههه

بسلامتی عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی