خداروهزارمرتبه شکر
فرهنگیان شد۳۰سال
جیغ وهورا🥳🥳

۹ پاسخ

لیسانس نداشتم که
کنکور راحت بود با درس های اختصاصی فرهنگیان راحت رتبه و تراز میاری

عزیزم شما پارسال فقط ازمون فرهنگیانو دادی یا کلا کنکور سراسری چون توی ازمون فرهنگیان خوندو۴۰تا کلا سواله و دومبحث اعتقلدی و هوشه به درسامون ربطی نداره

جدی شرایط سنی شده ۳۰ سال؟؟؟
من لیسانس ریاضی دارم
متولد ۷۷ ام
میتونم کنکور دانشگاه فرهنگیان بدم؟

عزیزم میشه بگی منی که دیپلم حسابداری دارم چجور میتونم ادامه بدم ؟
و منظورت از ۳۰ سال چیه که گفتی ؟

خداروشکر‌ اما آنقدر حقوق فرهنگیان کم و بی ارزشه با این تورم که خیلی ها از دانشگاه فرهنگیان انصراف دارن میدن سن رو افزایش دادن

قربونت..به امید خدا که قبول میشی

واقعا ؟؟ چه خوب

اره گلم منم میخام بچم یکم بزرگتر بشه بخونم ایشالا که قبول بشیم🥰🥰

یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱ ماهگی