۲۶ پاسخ

نه من هیچکاری نکردم

کجا بریم خب همه جا میزنن دیگه

ن میشینم خونه
کجا بریم آواره شیم با یه بچه

نه چون جایی نمیرم میشینم خونمون!

شما که باید حتما ساک داشته باشید منطقه شما خیلی خطریه انشالله که خدا کمکتون کنه از بلا دور باشید .ولی برای محض اعتیاد جمع کن

کجا میخایید برید حالا

نه چه ساکی من دوس دارم اگه قراره بمیرم توخونه خودم بمیرم تو این گرونی برم مزاحم کی بشم بچم تو خونه خودمون ارامشش بیشتره

آره جمع کردم آخه بندر وحشتناکه

ما که نه ماشین داریم نه جایی رو داریم بریم چیکار کنیم

عزیزم جنوب وضعش چطوره؟جاییو زدن؟

مامانای عزیزکشورم،گهواره هم بشدت ضعیف شده
اگه یهویی خدانکرده صداوسیما رو هم زدن تلویزیون خبر نشون نمیده
روبیکا گروه زدم همه بیایین ازهمه جای ایران
09309736446 شماره روبیکا
آیدی روبیکا @Meli_miki
❌عکس بگیرین اگه لازمتون شد❌

کجا بریم؟الان گناوه بهتر از همحاست

منم میمیرم اومدم خونه مادر شوهرم. فقط یه ساک که مدارکمونو و شیر خشک و پوشک یه دست لباس برا ماهان همین اونم خونمونه نیاوردم با خودم

من ساک دخترمو‌ گذاشتم فقط لباس و شیر و سرلاک واسه خودمون هیچی بعدشم کجا بریم ؟ اصلا جاییو داریم

نه

برید یه شهر دیگ خونه فامیلی چیزی فامیلای مادارن از قشم میان

من یه ساک جمع کردم تا اونجا که عقلم قد میداد
البته جایی نمیریم خونه میمونیم ولی یوقت منطقه خطری بشه باید سریع بریم دیگه

برید یه شهر دیگ خونه فامیلی چیزی فامیلای مادارن از قشم میان

اینارو جمع کنید

تصویر

نه ساک ببندیم کجا بریم اخه.میگن توخونه هاتون بمونین

توروقران اسکرینش رو بزار باید چیا جمع کنیم نتم بالا نمیاد گوگل یا تلگرام عکس فرستادن لود نمیکنه

نه ساک ببندیم کجا بریم اخه.میگن توخونه هاتون بمونین

استرس نداره ساکتو جمع کن

توروقران اسکرینش رو بزار باید چیا جمع کنیم نتم بالا نمیاد گوگل یا تلگرام عکس فرستادن لود نمیکنه

ان شاءالله خدا به خیر کنه

نه چون لازم نیست بریم جایی تو خونه میمونیم فقد آب برداشتیم و پیک نیک پر کردیم

سوال های مرتبط