خانوما من از کمبود شیر خشک میترسم
شما گرفتین شیر خشک؟؟؟

۵ پاسخ

بزار گرسنه بمونه سینتو بده بخوره هنوز روزای اول شیر خشک نده اصلا عادت می‌کنه میتونی هنوز سینت رو بدی حیفه من تا چهار ماه دادم خیلی کم بود سیر نمیشد شیر خشک دادم بعد یه مدت نگرفت خیلی افسوس خوردم کاش میخورد شیرمو

آره ده تا

چرا شیر خودتو نمیدی

ارهههه هم کدملی هم ازاد

من کلا دوتا دارم رفت بخره ازادم یدونه میدن داروخونه ای ها پدرسگگگگگ

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی