۱۸ پاسخ

سلام خوبی منم ۱۸ هفته طول سرویکس ۴۰ بود چند روزی بود درد پریودی زیر دلم داشتم دیروز رفتم پیش دکترم سونو انجام داد طول سرویکس شده بود ۳۵ برو یه سونو انجام بده احتمال داره از شما هم طول سرویکس آمده باشه پایین

چرا پس 24هفته زده برات استراحت بیشتر کن

رفت دستگاه فقط چند ساعت. از دست دادمش

من آنومالی ۳۱ بود ۳ روز پیش درد شکم و واژن داشتم بازم رفتم سونو واژینال دادم ۳۶ بود دکتر هم معاینه کرد گفت دهانه رحم بستست گفت خوبه مشکلی نداری ولی همچنان واژنم تیر میکشه

۳۴ک خوبه مال من ۳۱

سلام. طول سرویکس من هجده هفته ۳۴بود. روزی یه دونه شیاف پروژسترون هم استفاده می کردم. ولی ۲۷ هفته زایمان زودرس شدم. حتما چک کنید.

برا من 35 بود دکتر گفت خوبه نیازی نیس استراحت اینا منم چند هفته پیش اینجوری بودم دکتر،شیاف داد استفاده نکردم 90 درصد آره سرما

منم کمردرد شدید و دل درد دارم
چندروز پیش رفتم سونو البته واژینال نه
شکمی چک کرد پایین نیومده بود
دهانه رحم بسته بود

برا منم همین هفته ۳۴ بود دکتر گفت خوبه

اره خوبه من از اول ۳۲ بودم

درد عادت چیه دیگه ؟

برو دکتر میتونی حتما سونو بده چک کنه وضعیتت را

خوبه اگه مراعات کنی همین بمونه اره
اگه مراعات نکنی یکدفعه میاد پایین

اگ علائمی داشتی حتما به دکتر بگو و سونو انجام بده چون هرچقدرم بالا باشه توی هفته های پایین
ممکنه یهو طولش کوتاه بشه که اگه زیر۲۵بشه میگن خوب نیست و‌خطرناکه

من توي 19هفته 36بودم
اما سه روز پیش درد کمرم خیلی زیاد شد و سردرد داشتم
به اصرار خودم سونو داخلی شدم و طول سرویکسم شده بود۲۳و‌دکتر گفت خیلی پایینه
و سریع برام پساری گذاشتن

خداراشکر خوبه که من ۲۹ شده طول سیروکسم اینقدر اذیتم یدیقه وایسم آب بریزم بخورم انگار ته رحمم سنگ انداختن

برا من ۴۷/۵بود

بالای ۳۰ میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ویکم بارداری