پسر خواهرم ۳۷ هفته دنیا اومدم نموند دستگاه،الان پیشمه ماشالا ۱۸ ماهشه،سر و مر و گنده و بازیگوش🧿
من ۳۶ هفته و پنج روز دستگاه نرفت
من ۳۷ هفته و یک روز با وزن ۲۵۰۰ دستگاه نرفت
من ۳۷ هفته زایمان کردم، دستگاه نرفت، البته ۳۴ هفته آمپول ریه زده بودم
۳۷هفته بچه کامله عزیزم
من ۳۷ هفته و سه روز پسر اولم بدنیا اومد دستگاه نرفت
من بچه خواهرم ۳۶هفته دکتر برش داشت اصلا دستگاه هم نرفت
از ۳۷ به بعد اوکیه چه طبیعی چه سزارین دنیا بیاد بچه کامل معمولا ولی باز معلوم نمیکنه هستن بچه هایی که ۳۸،۹ هم میان و میرن دستگاه یا قبلش دنیا میان ولی دستگاه نمیرن
اره من کیسه آبم پاره شد بچم دستگاه نرفت خداروشکر
۳۷ هفته زایمان کردم دستگاه نرفت تازه وارد ۳۷ شده بودم
مونده دیگ من ۳۶و۳روز دنیا اومد دستگاه نرفت وزنش خوب بود ۲هفته رشدش جلو بود
اره من ۳۶هفته ۵ روز بچه ام ماشالله کامل خوب بود
چرا زود زایمان کنی
من 36 هفته و 6 روز زایمان کردم دستگاه نرفت 3200 وزنش بود
من ۳۶ هفته زایمان کردم ۲۲۰۰ بود دستگاهم نرفت
۳۷هفته و ۶روز بودم، سزارین اختیاری
دکتر گفت ۳۷هفته رسیده هست دیگه
نه زردی داشت نه دستگاه
البته بلافاصله بعد زایمان ماما همراهم بچه رو ماساژ داد و تنفسش اوکی شد....وگرنه تنفسی خوب نبود.
سلام من ۳۵ و ۳روز زایمان کردم بچم دستگاه نرفت
من37هفته1روز دنیااومد 72ساعت دستگاه بود تنفسش خوب نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.