سلام
از کی با بچه هاتون حرف زدین خندیدن

۲۶ پاسخ

از یک ماه و نیم دیگه خندید ولی سایلنت بود 🤣الان تازه صداش دراومده

عزیزم چه حس خوبی گرفتم از جوابا 😍🥰😍
انشالله کوچولوهامون همیشه شاد باشن و بخندن تا لبخند رو لب ما هم بشینه💞🙏

از یکماهو نیم تقریبا
ولی نگران نباش هر بچه ای ی مدله

من از بدو تولد باهاش حرف زدم اونم کم کم میخندید و تو یکماهگی اغو گفت و الانم یه مینی وراج دارم 😂👶🏼 کلی میخنده و سروصدا داره

یک نیم ماهگی

ولی با دیدن این تاپیک یه لبخند نشست رو لبم
چقدر تصورش قشنگه مادررر🥹❤️

اواخر دو ماهگی

از چهل روزگی کم کم شروع شده

دوماهگی می‌خندید اما بی صدا
ولی الان با صدا میخنده

والا از ۵روزگی برا باباش میخنده🤭

۳۶ روزشه حرف میزنم میخنده بدون صدا البته

از چهل روز ب بعد

اواخر دو ماهگی دیگه شناختم و به حرفام واکنش داد

نزدیکای ۲ماهگی

پسر من الان دو روزه باهاش حرف میزنم میخنده

از دو ماه ب بعد

۲ ماهگی لبخند میزنه فقط

نزدیک دوما لبخند میزد الان دیکه قهقهه

تقریبا یه ماه و ۴-۵ روز بود بستگی به بچه داره همشون مثل هم نیستن
الان هر موقع باهاش صحبت میکنم قشنگ میخنده اما نه با قهقه

از چهل روزگی به مرور و کم شروع میشه تا ۲ و ماه و نیم یا۳ ماه دیگه کامل میخندن

دو ماه و نیم

دوماهگی ب بعد

از وسط های دوماهگی

وای اره سوال خوبیه ب منم بگی حتما

چهل روزگی کم کم شروع شد

از دوماه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی