از یک ماه و نیم دیگه خندید ولی سایلنت بود 🤣الان تازه صداش دراومده
عزیزم چه حس خوبی گرفتم از جوابا 😍🥰😍
انشالله کوچولوهامون همیشه شاد باشن و بخندن تا لبخند رو لب ما هم بشینه💞🙏
از یکماهو نیم تقریبا
ولی نگران نباش هر بچه ای ی مدله
من از بدو تولد باهاش حرف زدم اونم کم کم میخندید و تو یکماهگی اغو گفت و الانم یه مینی وراج دارم 😂👶🏼 کلی میخنده و سروصدا داره
یک نیم ماهگی
ولی با دیدن این تاپیک یه لبخند نشست رو لبم
چقدر تصورش قشنگه مادررر🥹❤️
اواخر دو ماهگی
از چهل روزگی کم کم شروع شده
دوماهگی میخندید اما بی صدا
ولی الان با صدا میخنده
والا از ۵روزگی برا باباش میخنده🤭
۳۶ روزشه حرف میزنم میخنده بدون صدا البته
از چهل روز ب بعد
اواخر دو ماهگی دیگه شناختم و به حرفام واکنش داد
نزدیکای ۲ماهگی
پسر من الان دو روزه باهاش حرف میزنم میخنده
از دو ماه ب بعد
۲ ماهگی لبخند میزنه فقط
نزدیک دوما لبخند میزد الان دیکه قهقهه
تقریبا یه ماه و ۴-۵ روز بود بستگی به بچه داره همشون مثل هم نیستن
الان هر موقع باهاش صحبت میکنم قشنگ میخنده اما نه با قهقه
از چهل روزگی به مرور و کم شروع میشه تا ۲ و ماه و نیم یا۳ ماه دیگه کامل میخندن
دو ماه و نیم
دوماهگی ب بعد
از وسط های دوماهگی
وای اره سوال خوبیه ب منم بگی حتما
چهل روزگی کم کم شروع شد
از دوماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.