نی نی هاتون از کی خندیدن؟

۲ پاسخ

از ۱ماه بعد برا من خندید

از روز سوم می‌خندید،
الان گاهی حتی قاه قاه قاه با صدای بلند از ته دل میخنده 😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان نوراوآیحان مامان نوراوآیحان ۱۳ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی