خانوما از کی به نی نی هاتون پستونک دادین؟!

۷ پاسخ

من از روز دوم

من ازهمون روزاول توبیمارستان دادم بهش وخوب گرفتش الانم هروقت بی قراری میکنه میدم بهش زیادوابسته ش نکردم

من خیلی دوست دارم دخترم بگیره ولی نمیگیره نمی‌دونم شاید بزرگ‌ باشه

من یکجا خوندم از سی روزگی به بعده اما من ۱۲ روزگی دادم

من از ۱۲ روزگی

از 2،3روزگی

۱۲ روزگی

سوال های مرتبط

مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی