پستونک از چند روزگی به نی نی هاتون دادین؟

۱۲ پاسخ

از روز اول دادم پسرم خیلی خوب بود واقعا حکیم یه مادر کمکی داشت الان میگم کاشکی دخترمم بگیره

از اولین روز

از توی بیمارستان 😁

از بدو تولد بدی میخوره البته بازم بستگی به نینی داره ولی اگه بعدا سعی کنی بهش بدی به هیچ عنوان قبول نمیکنه مگه اینکه شانس بیاری 🤷🏻‍♀️

از روز اول

ازاول

از اول باید بدی تا عادت کنه

از روز اول
اگه نگرفت یکم قطره آد بزن به بستونک میگیره

از تو بیمارستان 😁

دختر من نمیگیره😫

من ازدیروز دارم‌میدم بااینکه مخالف پستونک بودم ولی چون بچه اولم بخاطر شیرخوردن زیاد رفلاکسی شد این یکی میخوام بدم که درخواست شیرکم بشه

از ۱۸ روزگی

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد