من اصلا دوس ندارم ب بچم پستونک بدم زشت میشه دندوناش☹️
همون روز اول تو بیمارستان
شانس آوردم دادم سری عادت کرد چون بساری شد تو دستگاه واس زردی فقط با پستونک میموند اون تو
5 روزگی
۴-۵ روزگی
دکتر به من گفت غریزی مایل به مکیدن هستن باید حتما بهشون پستونک بدین من از ۱۳ روزگی دادم
منم از۴روزگی،چون زردی داشت و به سخنی تودستگاه میموند
روز اول
مال من دوست داره میگیره نداشته باشع نمیگیره دل به خواهی😩🤣
دکترا میگن بعد از یک ماهگی بدید
من که اصلا نمیگیره از اولین روزی که به دنیا اومد گذاشتم دهنش عقش میکرد هر کاری کردم نگرفت
من از ۱۵ روزگی شروع کردم نخورد ۲۰ روزگی عوض کردم پستونک رو خورد
روزای اول نمیگرفت از ۱۵ روزگی بهش دادم میگیره دیگه
من از روز دوم
نمیگیره تا بدم😭🤦🏻♀️😂
بعضیا از همون اول چن روز بعد تولد میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.