شیرخشک بیومیل پلاس خوبه؟؟؟

۲ پاسخ

به پسرم میدم خیلی خوب بوده وزن دهیش خیلی خوبه

خوبه .یکم چربه .مدفوع چرب میکنه

سوال های مرتبط