۲ پاسخ

من بیومیل سوی دکتر واسش تجویز کرد رفلاکسش افتضاح شد.شیررقیق بود مدام ‌پرت میشد گلوش دو پیمانه میداذم همه روبالا میاورد کلی هم وزن کم کرد .یبوستم بهش داد.به دکترش هی میگفتم میگفت عادت میکنه ولی اصلا عادت نکرد دوباره شیر قبلیشو دادم بهش

بیومیل عالیه وزن دی عالی سباک بالا نمیاره رفلاکس نمیاره کولیک نمیگره نفح نمیکنه خیلی خوبه خدایی

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی