الان هم که جنگ شده،بدتر آدم استرس میگیره،،،هرچی اتفاقه موقع بارداری ما داره میفته،،،ای خدااااا جان ما و نی نی ها و خانوادمون رو از این چالش ها به سلامتی رد کن،،،آمین یا رب العالمین
منم اینجوری بودم دکتر گفت به خاطر اینه که داره جاباز میکنه
شاید جفتت پایینه استراحت کن تو سونو آنومالی بهت نگفت جفت پایینه طول سرویکس چند بود؟
منم سرکلاژی ام و واژنم تیر میکشه خیلی میترسم
ازصبح که استرس دارم دقیقاهمینجوری واژنم تیرمیکشه وسنگین 😔خیلی درددارم شیافت هم برداشتم فایده ای نداره
منظورون از سنگینی ، یعنی حس میکنید ی چیزی اول واژنتون؟
منم باوجود سرکلاژ همینجوریم
علایم شش ماهگی و هفت ماهگی خیلی بده،،،خدا کنه هر چه زودتر ماه هشت بریم،،از وضعیت این دو ماه خلاص بشیم
من تو پهلو سمت چپم تیر میکشه و خوب میشه
من هم واژنم تیر میکشه و هم مثانه م درد میکنه و وقتی راه میرم احساس سنگینی زیر شکمم دارم،،،پای چپم و کشاله ران هم درد میکنه
منم اینجوریم برم دکتر ببینم چی میگه
ورزش کگل انجام بدید.ماهیچه ها واژن و مقعدتون رو جمع کنید تا ۵ بشمرید رها کنید.ده بار شب ده بار صبح.من هر وقت یادم بیافته انجام میدم
طول سرویکس تون رو چک کنید شاید پایین باشه
وای من همینجوری شدم دو روزع
سلام دقیقا منم از همین هفته اینطوری شدم
خیلی بده اما نمیدونم طبیعیه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.