۱۴ پاسخ

فقط طلا خوب میکنه بزار بمونه روغن چشم بزن

طلا خودش ترمیم میکنه فقط پماد جنتاماسین یا تتراسایکلین بزن بچرخونش تو گوشش

نه نترس عفونت داشته اصلا گوشواره طلاشو درنیاری نخی چیزی بندازی بدترمیشه.فقط روغن بهش بزن هرساعت.پمادچشمی بگیر

براش پماد تریامسلون ان ان و با پماد موپروسین قاطی کنید هر شش ساعت به پشت گوش و روی گوش بزن بچرخون کامل به خورد گوشتش بره دو روزه خوب میشه قبل این کار با پد الکی تمیز کن کامل

گوشوارشو در بیار چند روز پماد بزن زخمش خوب شد بعد بنداز گناه داره بچه گوشش در میگیره

در بیار و نخ بنداز یک هفته هم پماد موپیروسین روزی دوبار بزن

چرب کن اصلا نگران نباش آروم گوشواره تکون بده

مرتب چرب کن با پماد چشمی

الکل بزن خوب میشه دختر منم همین طور بود

پماد تتراسایکیل بزن

ای خدا مبارکت باشه خاله تند تند با وازلین چربش کن

عزیزم من گوش دخترم ۱۱ماهگی سوراخ کردم دکتربهم گفت یه ماه بزاراین میخی بمونه اگه دوماه موندچه بهترمنم به حرفش گوش دادم گفت یک هفته تتراسایکلین بزن عفونت نکنه منم زدم ولی یک ماه چون به شدت میترسیدم اذیت بشه وچرک کنه بعدش هم درآورند اصلااصلااذیت نشدگوشواره طلاانداختم شماهم همون کاربکن طفلی الان گوشش اذیت

روغن زیتون بزن

خدا گوش دخترم ببین قریونش برم😘😘😘😘

سوال های مرتبط