۳ پاسخ

ماک اون برج۷دونشونگرفتیم اتربرج رفتیم یه داروخونه۲تادادگفت سهمیش سوخته یجادیگ رفتیم۵تارودادبهمون

وقتی داری میگیری باید بگی با سهمیه بدین و کد ملی نی نی رو بهشون بگی بزنن تو سیستم....
کجای مشهد هستی؟؟!

منم‌نمیدونم چطوره🫤

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی