۲ پاسخ

آپتامیل عالیه من همین میدم ب بچم

بچت رفلاکس داره؟ اگه داره گیکوز فک کنم اسمش هست خوبه خیلی سبکه برای بچهایی که کولیک و رفلاکس دارن
ولی اگه خوبه نان یا اپتامیل بده ولی اگه ایرانی بدی بهتره چون بعضی موقعها شیر خشک قحط میشه ایرانی بهتره

سوال های مرتبط