خانما چجوری برای دخترم فرنی درست کنم

۳ پاسخ

یا قاشق آرد برنج رو تو یه لیوان آب بپز به غلظت مورد نظر که رسید بذار یکم خنک شه
بعد شیر خودت یا شیرخشک درست کن یکم بهش اضافه کن

اگه غلیظ بود میتونی شیرمادر یا شیرخشک هم بعد از اینکه از دما افتاد بهش اضافه کنی نباید حرارت ببینن

۱ق م آردبرنج داخل یه لیوان آب حل کن بزار بپزه به غلظتی که رسید آمادس

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی