برای دخترم میخوام فرنی درست کنم چجوری درست کنم ؟؟

۲ پاسخ

برنجو خیس کن دوساعتی بزار روی پارچه تا یکم رطوبتش جمع بشه بعد اسیب کن اردشو دوباره بریز پارچه تا کامل خشک بشه
۲.یه قاشق آرد برنج رو با یه نصف استکان اب سرد جوشیده بزار با شلعه کم بپزه من خودم دوسه تا دونه بادومم اسیاب میکنم میریزم توش البته پوست گرفته یه ذره نبات اخرم اگ دیدی خیلی سفته با شیر رقیقش کن بهش بده

یه قاشق چایخوری آرد برنج+ نصف لیوان آب رو بذار بجوشه تا به غلظتی که مدنظرته برسه. بعد از روی حرارت بردار، از داغی که افتاد شیر خودت یا شیرخشک رو بهش اضافه کن

سوال های مرتبط