این بود شعار زن و زندگی و....
پس میگفتن نقطه زن میزنن؟
میگفتن با مردم کاری ندارن
کجام اونایی ک عمو و بی بی رو دعوت میکنند
من مطمئنم اینم کار رژیم اسهالی خامنه ای بوده همونجور که هواپیمای اوکراینی رو زد و گفت اشتباه انسانی بود اینم زدن که بگن کار آمریکا بوده و مردم از آمریکا متنفر بشن
هرمزگان 😭بمیرم برای دل ماماناشون...واییییی ناهار آماده کردن منتظر بچه هاشون بودن😭و دیگه برنگشتن
از یک ماه قبل گفتن بچه ها رو مدرسه نفرستین خودشون میزنن مدرسه رو
کاش نفرستاده بودن
لعنت به باعث و بانیش
بندرعباس سیریک میناب
۱۰۰کیلو متری بندرعباس
جنوبه
بندر عباس
جیگرم آتیش گرفت تاپیک قبل منو ببین همه نوشتن خوشحالیم جن گ شد . همشون جبهه گرفتن فک کردن من ارزشی هستم . لامصب واسه اینجور چیزا میگم خوشحال نباشید . چه کار اینوری باشه چه اونوری به هر حال فرق نمیکنه اصل موضوع اینه ما مردم عادی مثل همیشه داریم ضرر میکنیم خدا همشون رو لعنت کنه ماها دیگ هیچ وقت ادم نمیشیم 😭😭😭😭
بندرعبااااس
هرمزگان،،خداصبر بده،،داغ بی پایان نشست بدلشون...ختم بخیر بشه،بچه هامون گناه دارن.
دارم دیونه میشم این قدر گریه کردم چه صبری میخواد اونارو آروم کنه
چی شده؟؟؟؟
بمیرم براشون من😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.