سلام خانما هزینه ازمایش بعدسونو انتی چقدمیشه؟

۹ پاسخ

۱۳۰۰ برا من بود

مال من ۱۹۰۰سونو ۲۹۰۰ازمایش

ب من گفتن ۱۳۰۰

ماله من ۱/۲۰۰

این هفته رفتم 2 تومن

برای من ۱۱۰۰ شد

۱۳۳۰ از من گرفتن

واسه من ۱۲۰۰

یک و صد

سوال های مرتبط

مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین مامان شیرین هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولوم👸 مامان پرنسس کوچولوم👸 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان دلبر مامان دلبر هفته سی‌وهشتم بارداری