خانما جواب آزمایش پسرم خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

اون آبی ها یعنی پایینه فک کنم مربوط به گلبول‌های قرمزه
احتمالا یه کوچولو کم خونه

یه چیزایی بالا و پایینه .اونایی که با قرمز و آبی نوشته...من دوماهگی یه آزمایش دادم همه چیش بالا پایین بود..بردم دکتر گفت برای نوزادا طبیعیه که اینجوره..

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۱ ماهگی
مامان امیر‌رهام مامان امیر‌رهام ۸ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویهان👶🏻💙 مامان ویهان👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی