کورتونه ولی درصد پایین. ضد التهاب هست و ضد خارش،قرمزی،کهیر
برا اگزما ولی ۳ روز بیشتر نباید بزنی
فک کنم برای سوختگی خوب باشه دکتر به پسر من داد با چندتا پماد دیگه مخلوط میکردم براش استفاده میکردم
برا خارشه
کورتون داره هر ۱۲ ساعت یکبار و حداکثر تا ۵ روز میشه استفاده کرد،بیشتر بزنی خطرناکه
واسه اگزما هس
برا حساسیت من مامانم میزنه
برا حساسیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.