خانوما کسی می‌دونه این پماد چیه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

کورتونه ولی درصد پایین. ضد التهاب هست و ضد خارش،قرمزی،کهیر

برا اگزما ولی ۳ روز بیشتر نباید بزنی

فک کنم برای سوختگی خوب باشه دکتر به پسر من داد با چندتا پماد دیگه مخلوط میکردم براش استفاده میکردم

برا خارشه

کورتون داره هر ۱۲ ساعت یکبار و حداکثر تا ۵ روز میشه استفاده کرد،بیشتر بزنی خطرناکه

واسه اگزما هس

برا حساسیت من مامانم میزنه

برا حساسیت

سوال های مرتبط

مامان Mohammad hadi مامان Mohammad hadi ۲ سالگی
مامان سـامـیـار🛸 مامان سـامـیـار🛸 ۲ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان ضحی مامان ضحی ۲ سالگی