۸ پاسخ

بتاهیستین (اکتوسرک)برا سرگیجه هست

بتاهیستین سرگیجه

نوروتیریپلین واسه استرس و آرامبخش که من بعضی اوقات میخورم خیلی حالمو خوب می‌کنه اون یکی هم اگه اشتباه نکنم قرص چربیع

پایینی برای سرگیجه ناشی از حرکت مایع گوشِ.

برای سرگیجست

اگه بالایی نورتریبتیلین هست برای سردرد های میگرنی خوبه

یکی هم دارو افسردگیه اون بالایی

والا یکی برا سرگیجس فک کنم برا بیماری گوارشی هم میدن

سوال های مرتبط

مامان Mohammad hadi مامان Mohammad hadi ۲ سالگی
مامان سـامـیـار🛸 مامان سـامـیـار🛸 ۲ سالگی