خون چند روز اول از کم ابی بدنه ، بیشتر شیر بده
دخترم
همش از واژنش عفونت و خون می اومد
خیلیم سوزش ادرا داشت
ببرش دکتر عزیزم
داخل مدفوعش بود ؟؟ ممکنه حساسیت به پروتئین گاوی باشه
اگر فقط جیش داشت و یکم خون دیدی اشکال نداره
طبیعیه و از کم آبی بدنه
بیشتر بهش شیر بده
سلام عزیزم این نشونه سلامت تخمدان و رحم هست توی نوزادان دختر دیده میشه
طبیعی عزیزم نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.