نخواد خودشو میکشه کنار شما بده
پسر منم همینجوره
زیاد میخوره بازم بعدش انگشتاش تو دهنشه و گریه میکنه
بالا هم میاره بس که میخوره
بردمش دکتر بهش دارو دادن
گفت کولیک داره و به منم گفت لبنیات نخور تا خوب بشه.
بچه تا شش ماه همینجوره باید تحمل کنیم
پسرمنم وقتی دنیااومد چشم چپش قی میکنه و وقتی گریه میکنه چشمش پر قی میشه.
ی قطره داده شش ساعته ی قطره بریزم توچشمش
گفت مجاری اشکش بسته س.
خیلی زیاد نده رفلاکس میگیره
پستونک بده بهش وقتی میدونی سیره
سلام دخترا من تازه آخرین سونو رو دادم 1/28برام تاریخ زد ولی نگفت عمل یا طبیعی
آره بازم بده بیمارستان به من گفت ممکنه ۴۰ دقیقه بخواد بچه سینه رو بمکه وقتی دستاش تو دهنشه بازم بده سیر نشده
و اینکه به پوشک خیس کردن بچه چجوری بفهمیم شیر سیرش میکنه وکافیه براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.