۵ پاسخ

دقیقا بئا هم خیلییی گریه میکنه و هم زمان خودشو پرت میکنه زمین روی سرامیک ادم روانی میشه

انگاری بچه ها تو این سن این خصوصیت اخلاقیو دارن چون دختر من دقیقا همینه

پسر منم یک هفتس اینجوری شده علاوه براینا خیلیم حرف میزنه واقعا مخم نمیکشه

مال منم همینه

شرح حال دختر منه... منکه خسته شدم هی به خودم قول میدم دعواش نکنم اما باز به لبم میرسه

سوال های مرتبط