الان منظور شما ۰.۳بوده؟
تیروئید پرکاره و خود همین پر کاری هم باعث میشه جنین وزن نگیره
حتما برو دکتر ممکنه دوز رو کمتر کنه یا بگه دیگه اصلا استفاده نکنی
من دکترم گفت یک ماه بعد از مصرف قرصا دوباره آزمایش بدم ببینم چطوره شما هم با پزشکت مشورت کن
منم عدد تیروئیدم خیلی اومد پایین دکترم گفت بخور همچنان حتی برا هوش جنین خیلی خوبه
نخوردنش خیلی زیاد ضرر داره مرتب بخور و هردوماه باید ازمایش بدی کنترلش کنی
۳ یا ۳دهم؟؟؟؟؟؟؟ اگه ۳دهم باشه، پرکار شده
دکتره من گفت طوری نیست
منم تیروئید بارداری گرفتم گفت زیاد باشه طوری نیست کم خوردن قرص بده
منم ۱۰۰میخورم ضرر نداره
سر خود قرص رو قط نكن و اين قوص نخوردنش برا بچه ضرر داره منم ٥شنبه و جمعه دوتا ميخورم
منم ۳ شد
دکتر متخصص بهم گفت پنجشنبه و جمعه ۱۰۰ بخور مابقی روزها۵۰ تا دوماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.