اره دیگه با قرص اومده پایین
پس باید ادامه بدی
اره باید ادامه بدین و زیر نظردکتر غدد باشین تا اخر بارداری
دکتر باید تشخیص بده سرخود قطع نکن
بایت همیشه بخوری .یه روزی یادت نره .تو بارداری میره بالا من منم شده ۴😑
البته برای من ۲ شد گفت چون میخوای باردار بشی ادامه بده قطع نکرد
فکر کنم متخصص غدد باید دوزش رو تغییر بده یا بگه حذف کنی
بله عزیزم حتما بخاطری با دارو کنترل شده اگه کنترل نشده بود که خییلی بد بود
اره عزیزم منم رفتم ۲ بود دکتر گفت باید بخوری تو بارداری چون بیشتر میشع
اره ادامه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.