۱۰ پاسخ

آره تب ولی شدید نیست بالای ۳۸ شدیده

۳۷.۵ ب بالا تب حساب میشه

اره عزیزم لب مرزه

مرز تبه بهتر پاشوی کنی

من سرما خوردم دیشب دکتر بودم تبم 36/5 بود گفتن تب نداری

تب شدید نیست.پارچه رو نم دار کن بکش رو شکم درجا تب میاد پایین

یوقت کار داشتی اپلیکیشن ذربین دانلود کن اونم میشه توش سرچ کرد تقریبا مثل گوگل

دمای بدن 36 و نیم تا 37 هست
ولی دکتری بار به من گفت ما 38 و تب حساب میکنیم

اره شروع تب از ۳۷:۵ هستش،باید کنترل کنی

اره تب هست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لی لی مامان لی لی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نمی‌دونم مامان نمی‌دونم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد