آره تب ولی شدید نیست بالای ۳۸ شدیده
۳۷.۵ ب بالا تب حساب میشه
اره عزیزم لب مرزه
مرز تبه بهتر پاشوی کنی
من سرما خوردم دیشب دکتر بودم تبم 36/5 بود گفتن تب نداری
تب شدید نیست.پارچه رو نم دار کن بکش رو شکم درجا تب میاد پایین
یوقت کار داشتی اپلیکیشن ذربین دانلود کن اونم میشه توش سرچ کرد تقریبا مثل گوگل
دمای بدن 36 و نیم تا 37 هست
ولی دکتری بار به من گفت ما 38 و تب حساب میکنیم
اره شروع تب از ۳۷:۵ هستش،باید کنترل کنی
اره تب هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.