بچه ها ما از تهران زدیم بیرون

هنوزم میزنن؟؟
شیراز چی؟

۲۰ پاسخ

با مردم عادی کار ندارن کجا میرید همه؟!

بامردم عادی کاری ندارن یعنی چی چراانقدراحمقید چشای کورتون وبازکنیدببینین چقددانش آموزشهیدشدن بی وجدانا

خدا لعنت کنه با بچه ها چیکار داشتن دیگه

همون تهران خونتون میموندی بهتر بود و امن تر

ماهم اومدیم شهرستان

خبری نیست والا سکوت و کوره

بیاید شهرستان های اطراف شیراز امنه هوا هم خیلی خوبه مرودشت که تخت جمشید هست هتل هم داره شهر کوچیکیه همه امکانات هست ولی خبری از جنگ نیس زمان جنگ ۱۲ روزه هم نبود

مام تقریبا دو سه ساعت زدیم بیرون‌

شیرازخطریه فقط ده های سمت شمال بهتره چیزی اونحا نیست

برین کازرون اونجا حتی اینترنت هم وصله جدی

ما راه افتادیم گلستان از بومهن فیروز کوهیم خیلی ترافیکه

خلوته

راه چجوریه

شیراز زدن عصری چن جا رو

شیرازم زدن دارم میمیرم از ترس و استرس

ما تهرانیم خیابونا قفله
مغازه و فروشگاها قلقله خدا بخیر بگذرونه فقط

شیراز نرین خطریه

ما که نرفتیم
تهران شلوغ بود جاده ها؟

شیرازهم چندجاشوزدن

الان شیراز دارن میزنن
فعلا تهران خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی