۸ پاسخ

ننه هنوز ۶ سانتم نیست🥹🥹🥹🥹😍😍😍

ب منم ان تی همینو گف دقیقا گفت اصن معلوم نیس ولی احتمال خیلی ضعیف بخام بدم دختره
ولی خب دختر درصد خطاش زیاده

ای خدایا ماشالله😍😍12 هفته و چند روزی که رفتی انتی؟
من ۲۸ اسفند تازه میشم ۱۲ هفته کجا بازه اخه🥲

انتی درسته درصد خیلی کم اشتباه میگن

الهی هرچی بصلاحتونه باشه و خوش سرنوشت و خوش عاقبت باشه

کاش از منم دختر باشه ان تی گفت احتمالا دخمله🥺🫀🤲🏼

منکه بلد نیستم🫠

ای جونممم ننه جوجه قشنگگگگ🥹🥹

سوال های مرتبط