تو۳۱هفته ۲ روز وزن ۱۸۱۷ و صدک ۷۵ خوبه؟

۷ پاسخ

منم امروز دادم سونو رشد 1800

عالیع . ۳۲ هفته ۲۲۰۰ .‌۳۰۰ میشه

وقتی صدک بالای ۴۰ هست ینی همه چی عالیه

عالیه

خوب نیست عزیزم.عالیه

عزیزم صدک بالای پنجاه خوبه
شماکه هفتاد و پنج هستید عالیه

اره عزیزم خیلی خوبه برای منم همین بود

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین
🧸💙 مامان رادوین 🧸💙 ۵ ماهگی
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری