۷ پاسخ

اگه دکترت گفته خوبه خب خوبه دیگه

وزن جنین من تو 32 هفته و 3 روز 1911 بود صدک زد 20 دکتر گفت کمه

صدکش عالیه ازمن ۵۳ بود

عالیه بیش ازین که جر میخوری موقع زایمان😁

ما ماه من برسی، بیشترم میشه

اره خوبه، من الان سونو دادم 2500 بود، صدک 25،ماشااا نی نی شما تپله

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری