اگه دکترت گفته خوبه خب خوبه دیگه
وزن جنین من تو 32 هفته و 3 روز 1911 بود صدک زد 20 دکتر گفت کمه
صدکش عالیه ازمن ۵۳ بود
عالیه بیش ازین که جر میخوری موقع زایمان😁
ما ماه من برسی، بیشترم میشه
اره خوبه، من الان سونو دادم 2500 بود، صدک 25،ماشااا نی نی شما تپله
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.