وزن تو هفته ۳۲
۱۸۵۰ خوبه ؟؟؟

۷ پاسخ

شما زایمان کردین

سلام چ کردی زایمان کردی ؟

عزیزم میخواستم ببینم شما سونو ان تی دادید و بعدش آزمایش خونشو دادید...توی آزمایش خونتون ریسک زده بود یا نه؟

من تو ۳۳ هفته و ۴ روز ۲۳۰۰ بود ،گفتن خوبه ،شما فک کنم یه کوچولو کم باشه
تقوت کن خودتو جبران میشه

برا منم همینقدر بود دکتر گفت خوبه
اما جون نداره باید بیشتر مواد مغذی بهش برسونی تا وزن بگیره

من ۳۳ هفته ۲۳۰۰ بود
هر هفته ۲۰۰ گرمم اضافع کنه جنین تو ۳۲ هفته باید ۲ کیلو باشع کم کم
ولی اگ رشدش با سن بارداریت هماهنگ بوده مشکل نداره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری