خانما ۳۲ هفته دو روز وزن ۱۸۵۰ چطوره؟؟؟

۷ پاسخ

منم دقیقا ۳۲ و دو رفتم ۱۸۴۰ بود
دکترم گفت یکم کمه☹️ لیدی میل داد بهم
الان همه اینجا میگن خوبه نمیدونم

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

خوبه عزیزم

خوبه من که فعلا نی نیم ۱۳۰۰

اره عزیزم خیلی خوبه طبق گفته گهواره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 مامان الین🎀👼🏻✨️🍼 ۱ ماهگی