۸ پاسخ

خوبه عزیزم کم نیس نگران نباش

برامنم همین بود

من ۱۹۴۷ بود

ی کوچولو‌کمه در حد ۱۰۰/۲۰۰گرم اونقدری نیست ک نگران باشی چیزایی بخور ک‌برا وزنش خوب باشه

من 32 هفته و سه روز 1990 بود دکتر سونو گفت خوبه . گفت 1800 هم قبوله

من 1900 بود گفت خوبه

بفرمایید عزیزم ،خوبه وزنش

تصویر

ی مقداری کم هست سعی کنید بیشتر غذا بخورید و شیر خشک لیدی میل هم خیلی خوبه وزن بچه رو بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو🩵 مامان آرسام کوچولو🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اِلین🎀👼🏻✨️🍼 مامان اِلین🎀👼🏻✨️🍼 ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد