۱۰ پاسخ

مال منم دقیقا ۱۸۵۰ بود ۳۱ هفته

من دوکیلو بود

عزیزم شما طبق Nt.
۳۲ هفته بودی؟

من ۳۱ و۵روز ۱۷۰۰ بود

منم ۳۲ هفته ک رفتم هم وزن دخترت بود

برا من پایان 32هفته 1911بود

1800 اره خوبه تپله تازه

من وزن نی نیم هفته دیگه میخوام برم سنو بدم. ولی خیلی شکمم اومده جلو و سنگین شده... 28 هفته سنو دادم که وزنش 1320بود

عالیه
صدک چند بود؟

پسرمن ۱۶۵۰بود .عالیه وزن دخترت گلم

سوال های مرتبط

مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۲ ماهگی
مامان صدرا جانم مامان صدرا جانم ۹ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی