۲ پاسخ

من گفتم خواهرم اومد
سه تایی با همسرم کشیک دادیم
البته پسرمن خداروشکر تب نکرد
ولی بودن کمکی قوت قلبه

من خودم و همسرم بودیم

سوال های مرتبط