۸ پاسخ

هیچبی ریلکس باشین قراره مگه چیکار کنیم تو این وضع
ارامش خودتونو حفظ کنید

ما وضعمون بدتره ک هرلحظه ممکنه دردمون بگیره

خوش بحالت پس ما چی که استرس زایمان و بیمارستان هم داریم کاش طبیعی بودم الان چی میشه

ما چیکار کنیم که بچمون هنوز نیومده و سزارینم هستیم 😁

😭😭😭 من خیلی میترسم چ تو بغل چ تو شکم بچه آدمه دیگه

خوشبحالت تو بغلته ما چ غلطی بکنیم

مایی ک ده روز مونده نینیمون بیاد چ کنیمممم🥲

خدا به خیر کنه فقط

سوال های مرتبط