چرا هیچ کس جواب تاپیک نمیتونه بده
هیچ واکنشی نشون نده درسته شدید تر میشه اما کم کم خاموش میشه بخاطر سنشونه نمیتونن مفهوم رو برسونن...قدیمی ها میگفتن میخواد زور بزنه حرف بزنه
تویه سنی خیلی جیغ میکشن باید بگذره
منک ۲روزه روانی شدم
واکنش نشون بدی بدتره . اصلا رفتار خاصی انجام نده فقط حواسش رو پرت کن .
وای منم دارم روانی میشم هی جیغ جیغ اعصاب برام نزاشته ولم نمیکنه
من که دیروز از دست نق جیغ گریه هاش یک لیواااان گل گاو زبون خوردم اعصابم اروم بشه
وای منم دیوونه شدم از بس جیغ میزنه
حوصلش سر نرفته؟
پسر منم جیغ میزد توجه ک میکردم بدتر جیغ میزد توجه نکن ببین باز جیغ میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.