۳۷/۱ تب حساب میشه ؟ چیکار کنم؟

۷ پاسخ

نه تب نیست ‌

کنترل کن

نه تب نیست

ن نیس ۳۷ونیم تب

نه ۳۷.۵ به بالا تبه دستتو خیس کن بکش رو صورت و دستوپاش

تب نیست ولی لباساشو کم کن دست و پاهاشو بشور

ن ۳۷.۵ ب بالا تبه

سوال های مرتبط