۱۱ پاسخ

شب. پاستوریزه بده دیگ دوسال داره که

دختر منم تا ۶ ماهگی گیگوز می‌خورد گیر نیومد بعد هرچی دادم نیومد بهش سوپرامیل دادم

نان و گیگوز از یک برنده

نان خوبه

ببلاک خوشبو وخوشمزس

اینترنتی بخر من شهر ری هستن دارن منم گیگوز میدم

نان

منم گیرم نیومد ۱۲ تا نان اوپتی پرو تونستم بخرم

منم گیرم نیومد نان خریدم

آپتامیل

نان ...

سوال های مرتبط