سلام
خانوما آلوچه برای انقباض بد نیست؟؟

۳ پاسخ

هفته های اخر نباید چیزای ترش بخوری اگه طبیعی هستی
۳۶ هفته ب بعد
باعث سفت شدن دهانه رحم میشه جیرش میکنه چیزای تزش

چرا بدباشه😐

چ ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان ساسان💙👶 مامان ساسان💙👶 ۳ ماهگی