قطره پلارژین بگیر بده بهش هر هشت ساعت یک سیسی میتونی ساشه مونته لوکاست هم بگیری برای سینه و سرفه هست با شیرخشک قاطی کنی شبی یه ساشه بدی بهش
اگه ابریزش بینی داره سیتریزین هم هر ۱۲ ساعت یک سیسی میتونی بدی
قطره سدیم کلراید هم هر چهارساعت توی بینیش بریز
اینارو برو بگیر پسرم سرماخورده بود دقیقا اینا چیزایی بود که براش تجویز کرد
تو این وضعیت نرو تو مطب دکتر یکساعت بشین دکترم همینارو میده
چون شهر شمارو مثل اینکه از صبح زدن خطرناکه بمون خونه
شربت کیدوفست خیلی خوبه
من امروز بردم کو اموکسی کلاو داد و نئوتادین
پلارژین بده من یا نئوتادین
من گاهی دیفین هیدرامین میدم
شربت پلارژین. هر ۸ ساعت دو و نیم سی سی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.