دوچرخه سایز 14هم هست

۵ پاسخ

۱۶ واسه این سن عالیه

نه ۱۲ و ۱۶
من پارسال واسه پسرم ۱۶ خریدم خیلی راضی اگ

صندلیش میاد پایین
همین ۱۶ خوبه بنظرم
بچه ها زود قد میکشن
مبارک باشه

کوتاه میشه نمی‌دونم پایین میاد صندلیش

سایز 16خریدم برای دخترم نمیدونم بزرگ نیس احساس میکنم بلنده

سوال های مرتبط

مامان قندکوچولو🙆🏻 مامان قندکوچولو🙆🏻 ۴ سالگی