از دیشب بعد از غذا خوردن حالم بد میشه
انگار سر دلم مونده غذا احساس میکنم تو گلوم چیزی مونده😮💨
منم اینجوری شدم خیلی معده درد دارم
شربت زنیان م خوبه. دکتر م داد
من بستنی می خورم خنکه یکم آروم میشم اما خب دائمی نیست وقتی خیلی اذیتممی خورم
چای زنجبیل بخور یا آدامس بجوید واسه ترش کردن عالیه . عرق نعنا هم خوبع
پنتوپرازول بخور ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.