هر چی میخورم ترش میکنم حالم خیلی هیچی نمیتونم بخورم

۶ پاسخ

از دیشب بعد از غذا خوردن حالم بد میشه
انگار سر دلم مونده غذا احساس میکنم تو گلوم چیزی مونده😮‍💨

منم اینجوری شدم خیلی معده درد دارم

شربت زنیان‌ م خوبه. دکتر م داد

من بستنی می خورم خنکه یکم آروم میشم اما خب دائمی نیست وقتی خیلی اذیتم‌می خورم

چای زنجبیل بخور یا آدامس بجوید واسه ترش کردن عالیه . عرق نعنا هم خوبع

پنتوپرازول بخور ناشتا

سوال های مرتبط

مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 مامان 𝐓𝐢𝐚𝐫𝐚💗 ۵ ماهگی