۴ پاسخ

من از پوره سیب و هویج و فرنی هرکدوم سه روز شروع کردم

فرنی هضمش بهتر و راحت تره

فرنی

من چون رفلاکس الرژی داشت برنامه از کارشناس تغذیه گرفتک با پوره سیب.زرد رسیده شرو کردم یک قاشق مربا خوری

سوال های مرتبط