۶ پاسخ

لیدی میل تاثیر انچنانی نمیکنه ک من تا الان 6هفت قوطی خوردم بدتر صدکش از 51اومده 30🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

منم همینقد بود دکترم گفت خوبه ولی بهداشت گفت لیدی میل بخور من بحرفش نکردم چون میدونستم بچه از همون هفته اوج وزن گرفتنشه ماشالله ۳۶هفته شش روز ک رفتم ۲۹۵۰بود امروزم بهداشت دید سونو مو گفت عالیه وزنش

منم30هفته رفتم 1526بود دکتر گفت نرمالع چتورب شما گفتن کمه.. توی سونو هم30هفته و 5روز زد سنشو. فک کتم چهار روز جلوتر بود

من سی و یک هفته رفتم گفت ۱کیلو تقریبا پونصد و خورده نزدیک ششصد ولی هیچی ندادن بخورم

قند نداری دلستر و بستنی فرنی هرروز بخور.

منم سر دخترم میخوردم

سوال های مرتبط