۳ پاسخ

اگ خاب الودی مثبتی منم بودم

نمیشه گفت علائمه
اینا بخاطر داروهاس

عزیزم دوقلو داری
انتقالم دادی؟ احتمال دوقلویی هست

سوال های مرتبط